
Descobreix els casos nous en valencià!
Sabem que els estaves esperant, i ací estan, per fi. Ta-tum s’ha vestit de gala per a rebre els nous casos de 2025 en valencià. I no podràs queixar-te de falta de varietat: aventura, misteri, poesia, medi ambient… El teu alumnat gaudirà d’allò més amb aquestes propostes.
El misteri de la Roca Grossa
Text: Alícia Casanova
Il·lustració: Lydia Sánchez
Col·lecció: Terra de Llegendes
Edat recomanada: a partir de 4 anys
Hi ha una roca misteriosa, que és molt gran i és molt grossa. La roca és sàvia, sap de tot, molt més que tu i que jo. A Vilafamés la trobaràs i el teu desig li demanaràs.
El jove Sherlock Talpis i els linxs abandonats
Text: Lola Núñez i Rocío Antón
Il·lustració: Lucía Serrano
Col·lecció: Albades Sèrie Taronja
Edat recomanada: a partir de 4 anys
Maragda és una xiqueta a qui tot li sembla fantabulós. Però hui res no pareix que vaja bé. Ni tan sols les coses que més li agraden li criden l’atenció. El que li passa a Maragda és que s’ha adonat que es fa gran. Algú li haurà d’explicar que això també pot ser fantabulós.
Quin mestratge, ser salvatge!
Text: Aina Garcia Carbó
Il·lustració: Verónica Fabregat
Col·lecció: Albades Sèrie Roja
Edat recomanada: a partir de 5 anys
Ser salvatge és un repte i una meravella: poder ser lliure i triar com vols viure, gaudir de la companyia i del riure, de descobrir i de sorprendre’s. Es tracta de ser feliç, d’aprendre i créixer, d’estimar els altres i a un mateix, de celebrar i divertir-se!
Un llibre de poemes que encisarà tot el món.
Holabanana!
Text: Maria Jesús Bolta
Il·lustració: Paula Zorite
Col·lecció: Albades Sèrie Blava
Edat recomanada: a partir de 8 anys
Altea, l’estruç, i el seu amic ximpanzé, Didier, viuen al zoològic de la ciutat. Un dia, corre la veu que les autoritats volen tancar-lo. Ningú sap on enviaran els animals: podran quedar-se tots junts o els obligaran a separar-se? Els enviaran a un lloc més gran i bonic o serà tan menut i trist com el d’ara?
Prompte descobriran, aterrits, què pensa fer el director del zoo amb ells. Encara com tenen l’ajuda de Lina, la xiqueta que és la gran amiga d’Altea. Entre tots s’hauran d’organitzar per aconseguir el seu somni: ser lliures.
Un estiu de pel·lícula
Text: Teresa Broseta
Il·lustració: David González
Col·lecció: Albades Sèrie Verda
Edat recomanada: a partir de 10 anys
Un estiu en el desert, arrebossats d’arena i fregits de calor? De veritat que no hi ha un altre remei? Alba i Daniel pensen que és una idea terrible i no sospiten que viuran una trepidant aventura en la Ruta de la Seda. Quan els teus pares fan de dobles d’acció en les pel·lícules, poden passar les coses més extraordinàries!
La cinquena nit
Text: Mercedes Olivet
Col·lecció: Albades Juvenil
Edat recomanada: a partir de 12 anys
1851. La tragèdia assola la mansió de Crompton Place. Els germans Royceston i la seua mare han mort de manera misteriosa. Però Frankie, un jove orfe, escolta una conversa secreta pertorbadora que li donarà la clau per a desemmascarar el culpable. El compte enrere ha començat, i ell posarà en risc la seua vida intentant trencar una terrible maledicció.
Com has vist, tenim novetats en valencià per a totes les edats i gustos. A partir de maig, endinsa’t en Ta-tum i troba el títol que millor combine amb tu!